neljapäev, 28. jaanuar 2010

Filmijärgedest



Nii. Kuna olen nüüd omadega seiklus ja/või actionfilmide maile maandunud sellel nädalal, siis võiks ehk paar sõnakest öelda kah? Praegu on ju minu vaba aeg...
Üldiselt järjed. Millest alustame?

Rahvuslik aare





Ma vaatasin teist osa enne esimest ja üldiselt soovitan seda kõigile. Esimene on parem. Põnevam. Teine ei ole teps mitte halb, viimastel andmetel tehakse kolmandat ka ja ma arvan, et vaataks toda kah.
Miks teist ennem? Sest siis ei valmista see pettumust. Kui ma oleks esimest filmi enne vaadanud, siis oleks teine pisikese pettumuse valm istanud, kuigi mõlemas olid omad mõnusad kohad. Presidendi kidnappimine ja Iseseisvusdeklaratsiooni pätsamine. Nojah, oli selliseid väga ameerikapaatoslikke momente, aateid jne. Aga need ei kestnud väga kaua ja ühesõnaga, mõnus meelelahutus ja mõtete jahutus. Ja mõistatused on mulle alati meeldinud!

Indiana Jones ja kristallkolba kuningriik



(eestikelse pealkirja suhtes pole kindel)

Nojah, nothing can beat Indiana Jones... Ükskõik kui vana Harrison Ford ka poleks! Niisiis, vaatasin ära selle kristallkolba filmi, mida ma ei olnudki näinud. Kratsin praegu kukalt ja küsin endalt, et miks ometi?
Minu meelest oli see tõsiselt äge ja ei jäänud eelnevatele midagi nii väga alla. Võimalik, et inimestele lihtsalt see tulnukaidee ei meeldinud. Minu meelest on see idee nagu iga teine ja vägagi sobilik arheoloogiline taustlugu, millest üks korralik müsteerium välja imeda. Kas tahvel kümne käsuga on siis usutavam? Minu meelest mitte, nii et teemaga mul mingeid probleeme polnud.
(muide, nägin just hiljuti üht dokki sellest kristallkolbast, kui tehisvärk see on jne. muidugi, inimesed usuvad ikka seda, mida nemad tahavad)
Lõpuefektid olid tõsiselt ägedad, need kristallluukered!

Film oli mõnusalt naljakas, oli actionit, vürtsikust, eriefekte. Vau-efektiga film.

Muumia: Draakonkeisri hauakamber



Noh, see on Muumia-filmidest kindlasti kõige halvem. Evie näitleja on jälle teine, aga ega see tegelikult oluline olegi.
Stoori? Alex on kasvanud suureks ja on arheoloogilistel väljakaevamistel kaugel Hiinamaal. Kaevatakse välja hirmuspaha keiser, kelle mingi kõrvaline tegelane üles äratab. Siis on seal tšikk, kes on 2000 aastat vana ja surematu. Tema ema oli see, kes keisri eelmisel korral ära tappis ja talle needuse pani.

Efektid on mõnusad, nagu tavapäraselt. Eriti meeldisid mulle jetid, neid oli ootamatu näha. Ja Jonathan oli endiselt olemas. Ja vaated olid imeilusad.
Aga midagi oleks justkui puudu. Ei ole tunda seda lõbusust. Miski on paigast ära ja ei tööta, film pole piisavalt naljakas ja keisri armee oli minu meelest ikka kriminaalselt tilluke!
Soovitan vaadata, kui midagi targemat teha ei ole. Kaasa haarab, aga kohati on tüütu.

Öö muuseumis





Vaatasin tegelikult juba tükk aega tagasi, aga.. Noh, jah, räägime siis nüüd!
Kõigepealt vaata esimest ja siis teist! Teine on parem. Minu maitse järgi vähemalt. Teises on kõik kuidagi suurem ja uhkem ja detailirohkem ja seal on mõnusalt vaimukas naislendur.
Ah, et milles see seisneb üldse? Muuseumi eksponaadid ärkavad öösel ellu. Need i say more?
Mõnusalt actionit ja teises on veel eriliselt kihvtid kurjamid. Kurjamid, kes ei võta kampa Darth Vaderit, sest no kes kurat see veel on? Kähiseb ainult, kurk vist haige...
Mõnusalt meelt lahutav seiklusfilm.

Constantine



See nüüd ei ole järg. Aga ei hakka eraldi mainima, sest vaatasin seda selles samas keerises olles. Ei olnud minu maitse. Ja seda filmi vaadates tekkis küsimus, et kas Shia LaBeouf on kõikides filmides või? Indiana Jones, siin ja Transformers... Kõiki olen näinud. No tekkis lihtsalt mõte, et ta on igal pool.
Filmist endast.
Minu jaoks oli see liialt Supernatural. Ja ma mõtlen justnimelt seda sarja, mida iga nädal vaatan. (kuigi see viimase aja apokalüpsisevärk käib natu närvidele)
Kogu see ideestik ja kõik. Nojah, ainus koomiksipõhjal tehtud film, mis on tõeliselt superhea on nagunii Sin City. (kuna see järgmine film ometi tuleb?)
Või peaksin ma graphic novel ütlema? Mystery.
Et siis see film. Hmm. Mõned toredad eriefektid oli küll. Kui Keanu Reeves (constantine) põrgutule sees kõnnib. See oli ägedalt tehtud. Ja tegelikult meeldis mulle ka lõpp, selline mõnesmõttes oodatud, mõnesmõttes veider, mõnesmõttes ootamatu.
Ma võin eksida, kui film mitte eriti heaks pean, sest nagu ütlesin - ideestik meenutas mulle liialt Supernaturali ja seetõttu on võimalik, et ma ei suutnnud korralikult jälgida.
Muide, ma olen suhteliselt kindel, et teine tuleb kõvast parem!

The Matrix





Minu generatsioon. Vist. Või midagi sellist. Coolimat filmi annab igatahes otsida. Vaatasin siis ära ka mõlemad järjelood. (mitte seda neljandat, mis on teine ja kolmas kokkupandult)
Mulle meeldisid mõlemad. Tõsi, teine on natuke kehvem kui esimene ja kolmas, aga sellegipoolest super!
Actionstseenid on VAU! Stoori on täiesti olemas ja mingil maatriksitasandil isegi loogiline.
Mida veel öelda? Eriti ei oskagi midagi lisada, kui et vaata ise!
Igas mõttes hea. Kui tõsiselt vaadata, siis on vau.
Ja kui vaadata sellise skeptilise-iroonilise pilguga, siis on naljakas.

Film, mis selgitas mulle täielikult sõna cool tähenduse!

Jah, et VAATA ISE!

Kindlasti unustasin nüüd ära mõne filmi, aga... Et siis mina hakkan nüüd jälle miskit vaatama ja oma aega raiskama ja hmmmm... Jääaega vaatama. ;)
Ja pagan, miks nii vähe korralikke põnevikke ja põnevaid sarju tehakse? Ma igatsen selles mõttes natuke 90-ndaid...

Kommentaare ei ole: