laupäev, 2. jaanuar 2010

Enya kuulamine teeb mind õnnelikuks



Ma ei tea, mis imelik värk see on, aga Enya kuulamine teeb mind õnnelikuks. Noh, plaadi lõpuks uniseks ka, aga...
Kui ma juba kuulen neid esimesi noote - see lihtsalt teeb mind õnnelikuks. No naerge aga - new age ja muu jama...



Muidugi, ega Enya vist nii väga new age enam ei ole. Elionil on küll raadiotes new age ka, aga pole viitsinud kuulata.
Tagasi teema juurde - teeb õnnelikus. Miks? Ma tõesti ei tea. Kuidagi, usun imedesse vist sel hetkel. Pealegi tulevad meelde mälestused ühest konkreetsest eluetapist. Mitte just rõõmsad, aga elulised.
Ja sel ajal tunnen, et olen palju siiram inimene. Veider. Mingi muu muusikaga pole seda juhtunud.

Nagu siis, kui haaravat raamatut öö läbi sai loetud. Nüüd ma ei olegi enam selliseid leidnud. Või otsinud? Kes kurat seda teab... Loen rohkem neid, midagi kunagi juba olen lugenud. No ja siis ma natuke juba mäletan, mis juhtub ning ei ole vajadust öö läbi järjest lugeda...

(uuel aastal luban olla siiram)


1 kommentaar:

Gerda ütles ...

Ma saan nii hästi aru sellest tundest, et see on natuke hirmus...