teisipäev, 12. jaanuar 2010

Aeg



Miks on juba õhtu? Ma ei taha, et päev juba läbi oleks! Ma tahan veel aega! Ma tahan tagasi seda aega, mille ma olen lihtsalt ära raisanud! Raisanud mitte millegi tegemisele, raisanud näiteks selle asja kirjutamisele, raisanud luuletuste munsterdamisele, mis (nagu täna lugema hakates enda šokiks avastasin) on täielik saast! Tahan tagasi aega, mille raiskasin kahetsemisele. Tahan tagasi aega, kui kõndisin ümber tulise pudru, ei suutnud otsustada ja lasksin lõpuks kõigel minna.

Miks mul nii kiire on? Ma tahan tagasi ENDA AEGA. Aega, mida mul kunagi pole olnudki. Aega, mis ongi ainult laenuks – laenuks kuni surmatunnini. Ma tahan tagasi aega, mille raiskasin unelemisele ja ikka veel raiskan. Raiskan praegugi! Ma tahan tagasi aega, mille raiskasin valede väljamõtlemisele, kokkusobitamisele. Mille raiskasin lihtsalt niisama ära.

Mul on aega ja samas ei ole ka. Kadunud aeg… Kas see jääb kõigele vaatamata minuga? Jään ma alatiseks mõtlema sellest kui raisatud ajast? Ma tean, et ilma selleta poleks ma see, kes olen praegu. Loogiline, eks ole? Ja ometi…

Ma tahan tagasi oma raisatud aega, et saaksin seda veel rohkem raisata! Piisaks mõnest sekundist! Korraks STOP! ja lihtsalt see teadmine, et aeg on minu jaoks üheks hetkeks seisatanud ning ma saaksin edasi minna. Aega raisates ja ometi sellest kinni hoides. Täiendades sellega, mis vähemalt esmapilgul näib ajatuna. Raisates edasi ja samas raisates vajalikult. Aga ma tahan aega.

Tahtmine on taivariik. Kes seda ütles? Ei mäleta, aga igatahes tõde ta on. Ei saa kõike, mida tahad. Ei saa oma aega tagasi, saab ainult edasi ajastada.

Edasi minna enda ajas, ajast maha ei saa ju jääda. Ette ka ei saa joosta, ainult enda ajaga ühes tempos.
Aega raisates, sest mida muud me temaga ikka teeme? Kui norima hakata, siis on ju kõik raiskamine….

Aga ma tahan uskuda, et vahel, mõnikord harva ma ei raiskagi aega. Teen midagi ajatut selle raiskamise sees. Unistused… Aga ma pigem valin selle usu.

Ja raiskan oma aega edasi, kui nii on vaja, et olla õnnelik.


ajan jälle täielikku jama...

Kommentaare ei ole: