teisipäev, 16. märts 2010

Äikest teile!



Teatavasti on Tartus esimene äike juba ära olnud.
Ja mina nägin! Ja mina nägin! Kuidas küll Tõravere observatooriumi jälgija ei näinud, seda ma küll ei tea.

Pühapäeval. Ja kahte sähvatust nägin ma. Kõigepealt oli üks ja mürin. Ja siis natukese aja pärast sähvatas uuesti. Ega no mina ei tea, ma oleks vabalt võinud ufodeks ka pidada, kuigi ma noisse tegelastesse ei usu. Aga kuradilised tahavad endast mulle kohe märku anda. Täna varahommikul oli jälle mingi valge sammas taevas.

Eks see kuskilt tulev valgus on, aga ... tore ikka.
Kuigi vahest tahaks küll endale öelda, et Kaidi, lõpeta see taevasse vahtimine! Varsti ainult ufosid nõnda ju näedki. Samas jälle on see lõbus ja vahva ja vaheldusrikas. Iga kord, kui kujutlusvõime korraks toppama jääb, saab taevast sulepeasse uut tinti imeda ja fantaasia lendab jälle ülehelikiirusel edasi. :)

Kommentaare ei ole: