esmaspäev, 20. september 2010

Palavikuline!


Mind on vallanud palavikuline teadmisjanu! (ja see pole sugugi seotud sellega, et hetkel nohus vaevlen - siinkohal lisan, et nüüd on Viljandi lõplikult tõestanud, et lisaks patupesale on ta ka viirusepesa :))

Igatahes - tung õppida. Lugeda. Mõtelda. Minu armastus filosoofia vastu on lõpuks ometi uuesti tärganud. Ja ma olen selle üle üliõnnelik!

Lisaks veel see, et mul on see aasta midagi oodata, sest ma tean, mida ma tahan edasi teha. Mitte selle aastanumbri sees, aga selle aastringi sees küll.

Justkui oleksin endale restardi teinud. Keerasin lehte. Edasi ja ometi mõnes mõttes ka tagasi. Minevikuta poleks ka tulevikku.

/Back in Black! ;)

2 kommentaari:

Gerda ütles ...

Mul on vahel natuke veider lugeda sinu blogist oma mõtteid :D

Kaidi ütles ...

likewise! (: