reede, 24. september 2010

Lükkame hoogu juurde!


Ma ei ole tavaliselt inimene, kes oma unenägusid kirja paneb. Saati siis veel avalikku blogisse...:)
Aga - seda ma ei saanud endale jätta!

Ühesõnaga läksin mina hommikul tööle ja otse pea kohal nägin sellist kolmnurkset-trapetsikujulist pilve. Nägi kergelt välja nagu laev. Ja ausalt, mul pole hiirtega pistmist olnud juba mitu nädalat, ei läbi ekraani ega päriselt.

Une juurde siis. Või täpselt selle väikese osa juurde.

Taevas olid triibulised pilved. Kohe päris säbrulised, aga pime oli. Lennukitest need polnud. Vaatasin mina ja muudkui vaatasin neid ja nägid välja nagu raudtee. Natuke. Ja siis näen juba lähemalt, et pilvelaeval on hunnikute viisi rotte. Mustmiljon, kui soovite. Koondusid lõpuks kõik äärtesse ja kuskilt kostus hüüe:
"Lükkame hoogu juurde!"

Ja mina muudkui mõtlesin, et kui taevast juba rotte hakkab sadama, siis on viimnepäev lähedal! :)


(muidugi, faktiliselt nad ei sadanud, ainult kimasid edasi.)

Nõnda ma siis alustasin oma päeva.... :)

Kommentaare ei ole: