neljapäev, 17. veebruar 2011

trash


Ma ei ole kohviku-inimene. Ja ma ei ole baari-inimene. Klubi oma ammugi mitte.
Ka küla-inimene mitte. Jah, isegi mitte kodu-inimene.
Mina olen lihtsalt vaikuse-inimene.

Ja ma pole tere-hommiku-usku - ärge pahandage, kui ma seda teile ei soovi.
Ja ilusad sõnad jätan ütlemata, sest need kõlavad nii kuradi ebasiiralt.

See tegelikult on tühipostitus - vaatasin, et pole kaks nädalat midagi siia kirjutanud.

Ja, pagan võtaks - mulle nii kuratlikul kombel meeldib esineda! ;)


4 kommentaari:

Gerda ütles ...

Ma arvan, et ma olen papist kohvitopsi inimene.
Ja ma arvan, et kui ma kusagil koridorinurgas loengute vahepeal raamatut loen, siis ma peaks samal ajal õuna sööma.
Ja laupäeva inimene olen ka.

:)

Kaidi ütles ...

:)
ma vihkan papist kohvitopsidest joomist!
aga siis kui nad tühjaks on saanud, on põnev vaadata, mis muster papi sisse imbus.

Gerda ütles ...

Hehe... ma polegi kunagi sinna sisse vaadanud. Põhiasi on kiiresti kohv organismi saada.
Olen mõelnud küll, et peaks termostassile üle minema, kasulikum nii rahakotile kui loodusele :D

Kaidi ütles ...

ma ei oska kuuma jooki kiiresti juua. seda ikka...mõnuledes. :)