neljapäev, 3. veebruar 2011

Nälg


Otsuseid tehes ma alati mõtlen takkajärgi, et kas ma ehk ei lasknud lihtsalt elul enda eest otsustada... See on endiselt nõnda.
Kas miski üldse muutub? Tahab muutuda? Kas mina tahan muutuda...?
Ei taha. Aga vahel... on seda vaja.

Ma tean, mida ma tahan, aga see ei muuda midagi kergemaks. Lihtsalt natuke teistsuguseks. Näljasemaks ja pingelisemaks.

Igal juhul jõuad lõpuks ikka ringiga tagasi sinna, kus olema pead. Küsimus on ehk hoopis selles, kas lähed sealt uuele ringile või pöörad lõpuks sellele teele, mis on su jalgadele ainuõige.

Ja hirm elab mõlemal juhul edasi.

...sulgesin silmad, et need taas nägemiseks avada...


1 kommentaar:

Henry Kalle ütles ...

Ring algab ja lõppeb kuid kas ka elu.
Ring algab samast lähtest mil toimub jaotus teise laadsetele ringidele - mõttes paljususse.
On julgust vaadelda elu - teisiti.
Elu - julguses mõelda mõtteid -teisest elust - enne olevat - järgnevat.