esmaspäev, 14. september 2009

Kivi-kivi-kivilõhn



Olen vangistatud koju. Hetkel siis arvuti taha. Keegi peab ju silma peal hoidma neil meisterdaja-tegijatel!

Kivilõhn mulle meeldib. Vahepeal olin vist isegi imekerges sõltuvuses sellest. Kas pole kummaline? Muidugi, ma olen lumemarju ja tinapaberit kah söönud, nii et ega see mind üllata.

Siis, kui hästi väike olin, plaanisin hunniku tablette kah alla neelata. Mul oli juba valmis vaadatud koht, kuhu tablettidega joosta, et ma jõuaks enne alla neelata, kui keegi jaole saab. Ega ma teadsin küll, et ei tohi(teadsin, et lumemarju kah ei tohi süüa, ikka proovisin)!

Aga ma tahtsin teada, mis juhtub. Ja ma tahtsin teada, milline on surm ja nii edasi.
Õnneks joosti mulle kohe järgi ja tehti selgeks, et kui ma ära suren, siis ma ei saa tulla tagasi, et rääkida, milline või mis see surm on. Sellised mõtted siis lastel! ;)

Kommentaare ei ole: