laupäev, 12. september 2009

Internetisõltuvus/arvutivabadus



Minu eilne päev möödus peaasjalikult absoluutselt ilma arvuti/internetita. No õhtul korra vaatasin meili ja tsekkasin poogna kontot, aga... see oli ka kõik. Isegi täna olen seda looma vähe kasutanud. Kui mõelda, et eelmine aasta samal ajal mul ei olnud ei isiklikku arvutit ega internetti. Päris äge ju! Nüüd olen peaasjalikult sõltuvuses!

Isegi pole mitu päeva midagi online's vaadanud. Muidugi, kauaks seda paradiisi enam ei ole.
Eile/üleeile algas nimelt Supernaturali uus hooaeg. Ah noh...

Korstnaehitus käib.

Lugesin eile isegi raamatut. Mõelda vaid! Aastal 2009 loen mina veel ilukirjanduslikku raamatut..
Alexander McCall Smithi "Scotland Street 44" oli see täpselt. Päris lahe. Ilmus tegelikult järjejutuna ajalehes, aastal 2005 siis raamatuna inglise keeles. See on see "esimese daamide detektiiviagentuuri" kirjutaja. Mu õele nood lood meeldivad. Ma ise pole eriti viitsinud lugeda, laisa võrdkuju nagu ma olen!

Kommentaare ei ole: