pühapäev, 4. september 2011

Väike vaheldus


Ma pean oma peas dialooge. Ilmselt teevad seda kõik. Ühe ja teise ja kolmanda inimesega. Ainuke probleem selle juures on see, et vahel läheb mul sassi, kas ma rääkisin oma juttu päriselt või toimus vestlus vaid minu peas. Kumbapidi see nüüd oli? Ja kõige hämmastavam on see, et vastus on päris tihti ootamatu, üllatuslik isegi mulle endale. Kunagi ei saa päris kindel olla. :)

Muidugi, asja ajab keerulisemaks see, et on ka igat sorti väljamõeldud tegelased, kes omavahel räägivad. Ja siis võib mul sassi minna, mis oli minu enda arvamus ja mis hoopiski selle või teise tegelase oma. Sest teps mitte alati ei lange need kokku. Mis siis, et mina peaksin justkui olema see ühendav lüli. Neil on omad elud ja arvamused.

Noojah. See selleks.
Igapäevane kool on mõnus. Kuigi mingil põhjusel on mul täna kõik lihased valusad ja külmetus vist hakkab ligi hiilima. Mõnus on ikka. Teadmisjanu on tore asi. Eriti kui see peale väikest uinakut taas üles ärkab!

...jah. see aasta sobib mulle värviline sügis...

4 kommentaari:

Gerda ütles ...

mulle meeldis see postitus.

mul on jällegi selline hobi, et ma pean inimestega oma peas vestlusi ja siis olen segaduses, kui nad hiljem päriselus käsikirjast kinni ei pea :D

aga jõudu sulle kooli!

Kadi ütles ...

Minul oli just paar päeva tagasi selline olukord, et ma raputasin üksi keset tänavat pead, sest olin oma peas toimuvate vestlustega nii hoos :D

Kaidi ütles ...

:)
jah. seda juhtub päris tihti. mõnel korral olen isegi valjult midagi öelnud, aga siis on tavaliselt tegu vestlusega vaid minu ja mu enda vahel :D

(hmmm, võib-olla siiski ei peaks seda nii kõvasti reklaamima.... samas jälle juhtub seda vahel kõigil. kindla peale. ja-jah.)

ja tegelikult tahaks neid erinevate inimeste erinevaid stsenaariume võrrelda. põnev, et kui on nõnda palju võimalusi, siis vestlus kukub ikka välja vaid ühel moel. või siis mitte, aga me lihtsalt ei tea.

(hmmm, ma nüüd jõudsin oma jutuga kas rappa või paralleelsete maailmade juurde. vist on aeg magama minna, muidu saab kommentaar pikem kui postitus :))

Silver ütles ...

Hehe. "Naised!" (st 'ei suuda talitseda dialooge oma peas).

Aga, jah, eks endalgi teinekord ette tulnud, rääkimata veel nt iseendaga üksiolles rääkimisest (okei, see tuli praegu omapärane lause).

Ja kool on tore!:)