esmaspäev, 25. juuli 2011

"A wizard is never late"


"It's either this or that way
It's one way or the other
It should be one direction
It could be one reflection
The turn I had just taken
The turn that I was making
I might be just beginning
I might be near the end."

Enya - Anywhere Is


Aasta 2002. Ma kuulasin neid sõnu iga päev. Sest sel hetkel polnud vahet, mispidi elu keerab. Ja ometi oli lootus ikka veel alles. Lootus õnnelikku lõppu.

Ja sujuvalt edasi liikudes uppusin ülepeakaela Sõrmuste Isanda maailma.

"Three Rings for Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie"


Kirjutasin seda nõnda palju kordi üles...




11.10.2002
Kui saabub pimedus, siis näen ma Neid, sest valges ei näe ma Neid mitte. Nad sööbivad mulle mällu- Kõik kolm - või on Neid isegi rohkem? Nad seina on söövitatud kahe pildina. Üks kurjus on ise. Ta pilk nii elu lõpetavana näib. Suu tal pooldunud irveks, nina lai ning nõialik. Vaid poolt nägu tal näha võin... Kuid nii saatuslik, õudne on see. Teine pilt ehk vähe maisem näib- Seal nurgas ahastava mehe nägu - tal silmad aukudes ning nägu kriidivalge. Vaevleks justkui põrgupiinades. Tema ajust kolmas välja kasvab. Sel silmad pilukil on, kuid kurjus siiski neist välja paistab. Ta oleks kui vaese mehe piinaja... Nii ma Neid näen. Tunnen, kuis tahavad mu hinge Nad välja rebida. Ei lase Neil seda teha ma.
Kui saabub pimedus, siis näen ma Neid, sest valges ei näe ma Neid mitte. Tunnen tõmmet pimedusse


See oli kurb aeg, aga mitte kõige halvem. Ja ühel hetkel pimedus lõppes.

Kõik, kes on kaotanud usu lootuse imesse, on orjad. Elu orjad. - 16.08.02



03.06.2002
"Ära tee midagi sellepärast, et see tegu on õiglane või kiiduväärt või üllas;
ära tee midagi sellepärast, et see tegu tundub hea;
tee ainult seda,mida sa tegema pead ja mida sa kuidagi teisiti teha ei saa."
Ursula K. Le Guin - "Kaugeim kallas"


Lugudel ei ole lõppu. Lood jäävad kaasa käima. Hingama. Ootama taasavastust. Lootust.
Elu ja uut lugu.

Miks ma sellest räägin? Sest vahel lihtsalt on vaja. Minna taas ning tulla tagasi.
Vahel mööda uut teed, aga vahel ka vanal ja kodulõhnasel.


..."You must understand, young Hobbit, it takes a long time to say anything in Old Entish.
And we never say anything unless it is worth taking a long time to say"...




2 kommentaari:

Gerda ütles ...

http://sun-star-n-moon.tumblr.com/post/8036890696/darkknightrises-5-favorite-speeches-from-lord

Mulle jäi täna see ette. Alati üks lemmikuid.

Ja muuseas, ma ei ole kohanud kedagi, kes oleks "Meremaa" raamatuid lugenud, enne kui ma neid selleks sundisin :)


But in the end, it's only a passing thing, the shadow.

Kaidi ütles ...

don't we all just love Sam :)

sattusin jah vana päevikut lappama.
kusjuures, kõige viimane sissekanne päris, miks kõik inimesed mind tänaval teretavad.
kaabut kergitades. ülikonna ja jalutuskepiga :)

( huvitav, tahtsin öelda, et kahjuks ei loe enam nii palju kui sooviks, aga jõudsin hoopis kaabulotuni. kummaline? )
las olla. küllap...sõnadel on omad soovid! ja elud :)