kolmapäev, 21. aprill 2010



Ma nägin raamatut pealkirjaga "30 mõttemütsi. Lihtsad vahendid oma mõtlemise korrastamiseks"

Aga ma ei taha oma mõtlemist korrastada!

Mulle meeldib sassis olla. :)

3 kommentaari:

Gerda ütles ...

Üheks plaaniks on võtta endale kõrvalerialaks filosoofia. Sellel võiks olla kaks mõeldavat tulemust.
1) Kogu see argumenteerimisõpetus aitaks mul on peas olevat sasipundart lahti harutada ja sellest lõpuks aru saada.
2) Kogu see argumenteermisõpetus ja erinevad teooriad ajaksid asja ainult hullemaks, andes mulle kuhjadega uusi mõtteid ragistada.

Kui ma olen ise üritanud midagi lahti harutada, on see küll asja vaid keerulisemaks ajanud. :D

Muutumine ongi natuke hirmutav ja sassis on tore olla! :D

Kaidi ütles ...

aru ei saagi saada! endast veel kõige vähem.
ma läksin ka omal ajal filosoofiat õppima, välja kukkus nii nagu alati. :D

filosoofiaga on see häda, et lihtsalt ühel hetkel võib tekkida tunne, et see on hoopis lihtsalt hämamine.
ses suhtes hea, kui midagi reaalsemat kõrval on.
aga sa oled nii tubli inimene ja viitsid õppida ja...

tahaks ise ka viitsida! :)

mõtteid saab alati uuesti sassi ajada, kui need mingil seletamatul põhjusel ka ennast korralikult rivvi säeksid!

Gerda ütles ...

Hoidku selle eest, et mõtted end rivvi ajaksid! Siis poleks ju enam üldse lõbus!