esmaspäev, 5. aprill 2010

Hing ihkab teele



Ja just nii ongi.
Alates eelmisest pühapäevast. Tulin töölt, raudteejaamast mööda, rong seisis ja ootas mind. Ma ei tea, mis suunas ta läks, ilmselt Tallinna, aga ootas ta kohe päris kindlasti mind. Oleks mul arvuti kaasas olnud, oleksin peale ka astunud. Lihtsalt läinud sõitu.
Eile päris nõnda polnud, aga ainult selle pärast, et ma tundsin end halvasti.

Kõik minu mõtted on haaranud teeleminek. Rahutus, mis tahab jalad selga visata ja lihtsalt minna. Uus ind on tekkinud. Kõik asjad korda ajada võimalikult kiiresti, et ma saaks võimalikult kiiresti minna. Ehk teisisõnu juunis, kui algab puhkus. Mul on see aasta pikk puhkus ka.

Kutsutakse, ma kohe tunnen! Hing ihkab ju teele. :)

2 kommentaari:

Gerda ütles ...

Asi on kevades, ma usun :)

Kaidi ütles ...

kevades ja teekonnas, otsimises ja ülesse leidmises.
vabaduseihalus ikka tuleb kevadega. :)