esmaspäev, 6. juuli 2009

Naksaki, mis lõbus päev!


Tõesti lõbus päev. Jube väsimus ja üleüldine kehv enesetunne ei muuda tõika, et täna nõnda palju lõbusat on juhtunud.

Kõige toredam koht oli see, kus mind lugevaks reakodanikuks nimetati! Heh-hee, IRW ja ICC!
Loomulikult olen ma lugev reakodanik, kes meist siis ei oleks!?
Rääkimata veel faktist, et lugeva reakodaniku silme läbi moodustuvad ka raamatumüügikasumid ja fänlus, mis on ju tegelikult meeletult tore.
Mulle meeldib nt Harry Potter ka ja ma teps mitte ei häbene seda tunnistada. Võltsi maiguga "kultuuri" taga ajamine mõjub vahest veel vastikumalt. Siinkohal ei tahtnud ma küll õiget kultuuri alahinnata või sellega tegelejaid, vaid räägin pigem inimestest, kes loevad igalt poolt välja seda, mida just nemad välja lugeda tahavad. Ja häbenevad tunnistada, et ka nemad tarbivad massikultuuri.

Noh, päikesetõusust ma juba rääkisin. Tegelikult peaks tegema midagi kasulikku, nt om "Vaatetorni" korrigeerima, aga no kohe mitte ei jõua selleni... Lugesin ka lõbusat artiklit "kirjaniku tööst". Polnud küll väga vaimukas, kuid lõbus siiski.

Panin oma facebooki kontole mõned videod ka.

Naksaki, ehk tuleb ka lõbus õhtu?

Kommentaare ei ole: