teisipäev, 11. oktoober 2011

0?


/---/
enda sees kahena
vabadust ihkama
vabadusihalust enesest kiskuma
valuga muutuma
hingetuks kraapima
sajatussõnaga rahutust kaapima
visatud vihatud laiali pillutud
kohatu asutu meeletuks villitud
piinatult sarjama eneses varjama
varjuna maailmavahesse karjuma
/---/

(libahundimanast)


Ma tunnen ennast praegu just nõnda.
Ja huvitav, hakkasin seda seekord rahulikult lugema ja hakka kasvõi nutma...
Nõnda ju ei saa.
Peab, peab ülesse ärkama!
Aga ma vaatan kalendrisse ja mida ma näen? On täiskuuaeg.
Kokkusattumus? :)

Mood swings.

naer <20:naeru, .naeru> ▪. Kihistab, lagistab, pugistab naeru. Naer tuleb peale, jutt ajab naeru peale. Nägu läheb naerule, on naerul, on naeru täis. Räägib naerul suuga v naeru+sui. Sattus teiste naeru alla, jäi teiste naeruks, tegi end naeruks. Peab (peenikest) naeru rõõmustab sisimas. Paneb teise käitumist naeruks (peab naeruväärseks, pilkab). Hobuse+naer ÜLEK. Naeru+himuline, naeru+kahin, naeru+kilge, naeru+kramp, naeru+kurd ‹-kurru›, naeru+lagin, naeru+lohk (põsel), naeru+muie muie, naeru+nägu, naeru+pahvak, naeru+tuju, naeru+turtsatus, naeru+vine, naeru+kajakas ZOOL, naeru+lihas ANAT. Naeruks+panemine (eki)

(Ei. Selle väljatoomine siiski ei aidanud.)




(kuidas oskas YT mulle seda videot soovitada?? paranoia)

Läheb üle. Sügis ja kaamos ja muu.
Ja ma jõudsin jälle ühe teetähiseni! :))))

Peaaegu hea. Peaaegu. Vaid natuke veel!


"I don't believe it when someone tells me that laughter is the best medicine. There is a 92% chance that cake is." L (Death Note)

Kommentaare ei ole: