pühapäev, 1. november 2009

Täna öösel



Täna öösel nägin jälle UFOt. Pilti ei teinud, ei tahtnud. Veerand ühe ajal öösel vaatasin mina aknast välja ja.... Mis kummaline lugu - taevas on kobarana pisikesed oranžika varjundiga tähekesed. Ühtse massina. Jäin sõnatult lihtsalt vaatama, vaikselt olid nad sinna tekkinud. Ilmselt mingit sorti raketi moodi asjad, aga... Nii ilus oli neid vaadata! Täielik Halloween (või nagu mõnes kohas öeldakse: HelloViin). Igatahes ilus oli ja kummaline. Nagu haldjatulukesed. Ma ei usu seda jama eriti, aga... See oli tõesti kummituslik!
Muide, ma tegelikult usun, et UFOd meie planeeti noolivad, aga ma ei usu, et mina nendega kunagi kokku puutuksin. Kuigi - kes teab... Arvestades seda, kui palju kogemusi mul nendega on. irw. Igatahes tõeliselt ilus kogemus oli mul jälle kord. Tänud sellele, kes selle korraldas!

Kommentaare ei ole: